BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

سلام

با عرض سلام خدمت همه دوستان
هدف این سایت بالا بردن اطلاعات شما عزیزان می باشد...



--عـصبـانیت و خشم حالتی اسـت کـه در آن زبان سریعتر از فکر کار میکند.
-- وقـتـی در پـی یـافتـن خـوشـبـختی خویش هستید خوشبختی از نزدیک شــدن بشما طفره می رود ولی اگر به دنبال خوشبختی دیگران برائـیـد خـودتان هـم خــوشبختی را خواهید یافت.
دانستنیها:چشـم انسان قادر به پردازش 36 هزار بیت اطلاعات در ساعت میباشد.



شما میتوانید با فرستادن آدرس پستی(Email) خود و کد برنامه -در بخش نظرات- برنامه مورد نظر را دریافت نمیایید.
در ضمن شما میتوانید با پیشنهاد های سازنده خود ما را یاری نمایید...

لیست برخی از برنامه ها
:

(BDSM1) برنامه ای که اطلاعات دانشجویان را گرفته و آنها بخواند - چاپ کند - مرتب کند  - جست و جوکند - حذف کند - برعکس کردن لیست و ....

(BDSM۲) برنامه که طیفی از رنگها را چاپ کند.

(BDSM3)برنامه چاپ یک مستطیل

(BDSM4)برنامه چاپ کادر با ستاره

(BDSM5)برنامه ای که عددی را گرفته و تعیین میکند که عدد اول است یا خیر

(BDSM6)برنامه ای برای چاپ تاریخ

(BDSM7)برنامه ای برای چاپ ساعت

(BDSM8)برنامه فاکتوریل

True,False(BDSM9) (مثال)

(BDSM9)برنامه ای برای چاپ فونت های مختلف

(BDSM10)بازی با اعداد

(BDSM11)برای حذف فاصله بین حروف

(BDSM12)جدول ضرب

(BDSM13)ماشین حساب(ساده)

(BDSM14)برنامه چاپ کادر بر دور صفحه نمایش

(BDSM15)برنامه چاپ port

(BDSM16)چاپ دو عدد تصادفی

(BDSM17) برنامه دفترچه تلفن

((شما میتوانید برنامه های فوق را به صورت پروسیجر بگیرد و در برنامه خود استفاده نمایید)).


--- در صورت نبود برنامه مورد نظر مشخصات کامل برنامه را بفرستید تا برنامه را برای شما بفرستیم---


نظرات 19 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 15:17

با سلام و خسته نباشید
من یک برنامه ای می خواستم که یک ماشین حساب کامل باشد و چگونه می توان یک صفحه مثل صفحه ماشین حساب درست کرد.

دوست عزیز ما برنامه شمارا به ایمیل شما فرستادیم .

تنها شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:25

سلام من یک وبلاگ می خوام درست کنم و از شما می خواهم که یک لوگو برای سایت من طراحی کنید و به ایمیل من
بفرستید. اطلاعات جزی مثل نام سایت و ... را به آدرس پستی شما خواهم فرستاد.

پویا یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:52

سلام در مورد برنامه نویسی لینکهای دیگه ای ئر یایت بنویسید

هومن چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 20:51

سلام
متشکرم از برنامه ای که بارام فرستاده اید

مهدی یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:57

مهدی یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:59

سلام و خسته نباشید به شما موسسه یا فرد خاص
من وبلاگ شما رو دیدم از شما خواهش میکنم که اون برنامه ای که در لیست برخی از برنامه هاتون هست برنامه شماره ۱ و ۱۰ را برای من بفرستین از شما کمال تشکر را دارم.
مهدی سماواتی از ساری



ترانه یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 15:28 http://taranejoon.blogsky.com

salam weblage jalebi darin be man ham sar bezanin va avsam nazar bedin mamnoon misham bye

بی غم چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 23:54

سلام بر همه ی بچه های با حال رشته کامپیوتر

آرش احدی مطلق سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:55

لطفا هر چه سریعتر برنامه دفترچه تلفن را با کد ۱۷ ارسال نمائید . متشکرم

مصطفی سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:37

سلام دوست عزیز
من برتامه دفترچه تلفن به کد BDSM17 را می خواستم اگر ممکن برام میل کن
با عرض شرمندگی من تا ۱۲/۶/۸۴ وقت دارم اگر ممکن سریع برام بفرست

ممنون

مصطفی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:30

سلام دوست عزیز

دست شما درد نکند برنامه دستم رسید و لی یک مشکل دارم و اون این که فونت برنامه قابل خواندن نیست چکار باید بکنم تا برنام منظورم فونت برنامه است قابل خواندن شود

با عرض شرمندگی من تا ۱۲/۶/۸۴ وقت دارم انشاا.. بتوانم جبران کنم

ممنون

بی غم سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:29

من از این قسمت سر در نیاوردم.

هادی بی غم جمعه 15 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 23:10

من می خوام دوست دختر داشته باشم.

احسان یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 15:54

سلام من دنبال برنامه ای می گشتم که بتونم باهاش بدون فرستدن فایل پسورد آیدی بزنم اگه دارید به من میل بزنید

نغمه جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:16

تورو خدا همین برنامه جدول ضربو واسم میل کن من لازم دارم اخه میدونی من دانشجو الکترونیک هواپیمام لازم دارم تا ۲۷/پس جدول ضربو برام بفرست ممنون

نغمه جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:18

وای من یادم رفت کد بگم(BDSM12)

زیتون چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:38

سلام.
برنامه ای راجع به اطلاعات دانشجو می خواستم.
اولین مورد از لیسته برنامه هاتون بود که امکان سورت و سرچ هم دارد.
با تشکر

زیتون چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:39

BDSM1) کد برنامه است
مرسی

ایمان سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:07

برنامه(BDSM12) را برام بفرست.مر۳۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد