BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

شهر فرنگ از همه رنگ

سلام دوستان:

این بار مطالب و تصاویر جالبی را براتون انتخاب کردیم.

دامنه اینترنتی جدید دات داتل

موسسه اصلی نظارت بر اسامی و ارقام ثبت شده اینترنت، آیکن (ICANN) دامین اینترنتی جدید دات تل (tel.) را تصویب کرد. به گزارش پی سی ورد، موسسه آیکن استفاده از دامین جدید دات تل را تصویب کرده و پیمانکار ارائه این دامین نیز یک شرکت مخابراتی انگلیسی به نام تلنیک تعیین شده است.
بنیامین بلومنتال سرپرست بخش بازاریابی شرکت تلنیک اعلام کرد که این دامین جدید احتمالا از سال ۲۰۰۷ برای استفاده عموم ارائه شده و اطلاعات مربوط به چگونگی ثبت این دامین جدید نیز در هفته های آینده در وب سایت همین شرکت ارائه خواهد شد. در ابتدا ثبت این دامین جدید برای صاحبان نامهای تجاری و اشخاص معروف صورت خواهد گرفت و سپس ثبت نام عمومی برای استفاده از دامین tel. آغاز خواهد شد. در حال حاضر اغلب کاربران اینترنت دارای شماره تلفن ها، ایمیل ها، شناسه های مسنجرها،وب سایتها و وبلاگهای مختلفند که با راه اندازی دامین جدید دات تل(tel.)کاربران می توانند آخرین اطلاعات تماسی و ارتباطی خود را با ثبت یک وب سایت با پسوند tel.در یک جا جمع آوری کرده و در معرض دید افراد مرتبط به خود قرار دهند و شرکتهای تجاری نیز می توانند با ثبت وب سایتهایی با همین پسوند، مشتریان خود را را در برقراری ارتباط با شرکت، راهنمایی کنند.

منبع اصلی این مطلب اینجاست.


مراقب گوشى تلفن باشید!!!

رویترز: آیا نگران سرایت ویروس سرماخوردگى، آنفلوآنزا و سایر میکروب ها به خود هستید؟ یک کارشناس برجسته مى گوید چندان نگران دستگیره درها را و دگمه هاى آسانسور نباشید بلکه توجه خود را به تلفن، ماشین هاى لباسشویى و دستشویى ها معطوف کنید. دکتر چارلز گربا متخصص میکروب شناسى در دانشگاه آریزونا همچنین مى گوید با اینکه بسیارى از ما مى دانیم که پیش از غذا خوردن باید دست هایمان را بشوییم، اما شستن دست ها بعد از غذا خوردن هم به همان اندازه اهمیت دارد. دکتر گربا مى گوید اغلب عفونت هاى شایع مثل سرماخوردگى، آنفلوآنزا و اسهال از طریق هوا یا سطوحى که ما آن را لمس مى کنیم به ما منتقل مى شوند، اما در مورد اینکه کدام سطوح آلوده ترند باید تجدیدنظر به عمل آورد. براى مثال برخلاف تصور عمومى دستگیره درها از این لحاظ چندان مهم نیستند، بلکه در میان وسایلى که در یک خانه یا اداره وجود دارند صفحه کلید کامپیوتر ها و تلفن ها آلوده ترین محل ها هستند. به گفته گربا بررسى ها نشان مى دهند که یک میزکار معمولى ۴۰۰ بار بیش از نشیمن گاه توالت فرنگى به باکترى هاى مختلف آلوده است. بنابراین جاى تعجب نیست که یافته هاى گربا نشان مى  دهد که معلمان بیشتر در معرض مواجهه با باکترى ها و ویروس ها قرار دارند. در رده هاى بعدى از این لحاظ حسابداران، بانکداران و پزشکان قرار مى گیرند که دفاتر کارشان مملو از میکروب است و نکته جالب اینکه دفتر کار وکلا از لحاظ پاکى در رده اول قرار مى گیرد. یکى از جاهاى دیگر در محیط زندگى انسان ها که مملو از میکروب است دستشویى هاى درون توالت هستند به خصوص مرطوب بودن آنها زمینه را براى تجمع باکترى ها فراهم مى کند و از خود توالت ها هم آلوده ترند. میکروب هایى که در این محل قرار دارند از جمله شیگلا، سالمونلا، ویروس هپاتیت A  و نورو ویروس ها هستند و مى توانند باعث ایجاد اسهال شوند.
به گفته دکتر گربا محل آماده کردن مواد خام غذا در آشپزخانه به خصوص آماده کردن گوشت خام جاى دیگرى است که باید به تمیزى آن توجه زیاد کرد. یکى از جاهاى دیگرى که از لحاظ آلودگى میکروبى کمتر به فکر آن مى افتیم ماشین هاى لباسشویى هستند. در حال حاضر بسیارى افراد از ماشین هاى لباسشویى استفاده مى کنند که با آب سرد و در مدت کوتاهى رخت ها را مى شوید. اگر درجه حرارت آب درون لباسشویى حدود ۶۰ درجه باشد اغلب میکروب ها از بین مى روند ولى اغلب افراد از آبى به این درجه حرارت براى لباسشویى استفاده نمى کنند. ویروس هایى مانند ویروس هپاتیت A و روتاویروس ها و باکترى هایى مانند سالمونلا که مى تواند اسهال ایجاد کند، مى توانند به طور متوسط ۲۸ دقیقه درون خشک کن ماشین لباسشویى دوام آورند. میکروب هاى فوق از طریق مدفوع دفع مى شوند و به گفته دکتر گربا هر زوج لباس زیر معمولاً به حدود یک دهم گرم مدفوع آلوده است. دکتر گربا مى گوید: «قصد ما این نیست که مردم نسبت به تمیزى همه چیز مشکوک شوند. اما با انجام اقدامات بهداشتى ساده اى مى توان از ابتلا به بسیارى بیمارى ها جلوگیرى کرد.»


 اما چندتا تصویر جالب:

BDSM Group


این هم یه سوتی در تابلو جاده!!!

BDSM


این هم تفنگ طلایی صدام حسین

BDSM


{پنج قانون شاد زیستن}

قانون اول : اگر شما چیزی را دوست دارید ،از آن لذّت ببرید.

قانون دوّم : اگر شما چیزی را دوست ندارید از آن دوری جویید.

قانون سوّم: اگر شما چیزی را دوست ندارید و نمیتوانید از آن دوری کنید آن را تغییر دهید. 

قانون چهارم : اگر شما چیزی را دوست ندارید ، نمی توانید از آن دوری کنید و نمی توانید آن را تغییر دهید ، آن را بپذیرید. 

قانون پنجم : با تغییر دادن نگرشتان نسبت به چیزهائی که آنها را دوست ندارید، آنها را بپذیرید.

نظرات 3 + ارسال نظر
Mohsen دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:34

khaste nabashid
mataleb va akshaie khobi bodan
matalebe bishtari az computer bezarid

[ بدون نام ] دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:21

دمتون گرم خیلی با حالید

مهدی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:04

عکس خطای دید خیلی با حال بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد