BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

چند کلمه حرف حساب و عکس های جالب!!!

سلام دوستان عزیز:

امیدورایم هر جا که هستید خوش باشید و سلامت؛ هر چند میدونم الان امتحانات نزاشته برا کسی حال خوشی بمونه اما خوب چه میشه کرد؟؟؟

خوبی این وبلاگ با این اسم (زیبای) B.D.S.M اینکه باعث شده هر 3-4 نفر جمع شن برا خودشون گروهک بزنن از جمله گروه هایی مثله (SMS و R-G-R) و افراده دیگه ای که به این فکر نیوفتادن شاید بعد از خوندن این مطلب اونها هم برای خودشون گروه چند نفری یا حتی تک نفری بزنند!!!!

ما واقعا خوشحالیم که با این کار تونستیم باعث شیم چند نفر دور هم جمع شن با هم درس بخونن یا کار کنند.

 همین جا ما از همه گروههایی که تشکیل یافته اند (یا خواهند یافت )میخوایم اگه مطلب درسی یا هر مطلب جالبی که دارند برا ما بفرستند تا ما اونو تو وبلاگ بزاریم تا خودشون و دوستهای دیگه اونا و افراد دیگه حتی خود ما از اونا استفاده کنیم( خوشحال میشیم) هر کی هر مطلب؛ عکس؛ مقاله و... جالبی داشت به ایمیل گروه bdsm_group2005@yahoo.com  بفرسته تا اونو تو وبلاگ بزاریم.

اما برا اینکه یه زنگ تفریحی داشته باشیم چند عکس جالب که راه و رسم خودکشی رو نشون میده برا استفاده شما تو وبلاگ گذاشیم البته گفته باشیم: طبق قانون 45 استفاده از این روش ها برای خود کشی بدون مجوز گروه B.D.S.M ممنوع میباشد و پیگرد قانونی دارد و فردی که از روش استفاده کرده باید در شب اول گور خود جواب پس دهد.

( تبصره: افرادی که از درس خوندن خسته شدن میتوانند بدون مجوز از این روشها استفاده کنند و آرزوی مرگ تلخی برای این دسته افراد داریم).

نظر خود را در بخش نظرات این یاداشت وگویید.

 

روش اول که دیگه خیلی قدیمی شده البته خودمونیم ربطی به خود کشی نداره:

کاری خیلی بدیه

 

روش دوم:

کار خیلی بدیه

 

روش سوم:

کار خیلی بدیه

 

روش چهارم:

کار خیلی بدیه

منتظر تصاویر جدید و جالب ما باشید.(استفاده از مطالب این وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز میباشد)

نظر دادن یادتون نره!!!

 

لینک اصلاح شده نمونه سوالات ریاضی

با سلام:

دوستانی تماس گرفته بودن مبنی بر این که نمونه سوالات ریاضی کاربردی(استاد افشار)  پس از دانلود شدن باز نمیشود ,( دوباره این سوالات را آپلود کردیم).
توجه کنید پس از کلیک بر روی لینک های زیر صفحه جدیدی باز میشود که شما باید در قسمت پایین صفحه بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

     صفحه اول 
                                   صفحه دوم

                                                                صفحه سوم


B.D.S.M Group

این تصویر عشقولانه هم تقدیم به همه شما دوستان عزیز!!!

برنامه رشته ها

سلام دوستان:

این هم برنامه ای که دوستان دوره کارشناسی ( I T ) از ما خواسته بودن.

برای دانلود سورس این برنامه به زبان C اینجا کلیک کنید.(برای دانلود پس از باز شدن صفحه روی دکمه دانلود در قسمت این صفحه کلیک کنید)