BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

اخبار داغ تحصن

امروز 1-3-1385 دانشجویان دانشگاه آزاد واحد زنجان تحصن کردند و دلیل تحصن دانشجویان توهین روزنامه ایران به ترک زبانان بود. در این تحصن مسئولان و دانشجویان سخنان خود را گفتند که در این میان ما به بخشی هایی از سخنان مهندس طاهری و دکتر منادی-ریاست دانشگاه آزاد و رئیس دانشگاههای شمالغرب- اشاره می کنیم.

مهندس طاهری: (( مشکل ما فقط یک کاریکاتوریست نیست که اخراج شود ما باید مشکل را از مسولان رده های بالا پیگیری کنیم و خوشحالم که ملت آذربایجان در جواب این اعمال توهین آمیز ساکت ننشستند))-ما تو گروه کامپیوتر افتخار می کنیم که همچین استادهای داریم-

دکتر منادی: منادی شروع به صحبت کردن با زبان فارسی کرد که با مخالفت دانشجویان روبرو شد و سخنان خود را از نو با زبان ترکی شروع کرد (( منادی با محکوم کردن سردبیر و مسئول روزنامه ایران گفت: اسم زیبای ایران باید از روی این روزنامه برداشته شود و روزنامه ایران چون یک روزنامه دولتی است باید دولت از مردم ترک زبان عذرخواهی کند و عذرخواهی مدیر مسئول روزنامه ایران کافی نیست وی افزود که ما افتخار میکنیم که رهبرمان ترک زبان است و بیشتر کارکنان دولت ترک زبان هستند و بیش از 90 درصد از نخبگان کشور و بیش از 70 درصد جمعیت ایران را ترک زبانان تشکیل میدهند. همچنین منادی به افتخاراتی همچون ستارخان- باقرخان - و پهلوان جهان حسین رضازاده و فوتبالیستی همچون علی دائی اشاره کرد که همه اینان ترک زبان هستند منادی به دانشجویان قول داد که واحد آموزش زبان ترکی را در دانشگاه را ه اندازه کند. ایشان گفتند که من شخصاَ به استانداری- رئیس جمهور- بیت رهبری اعتراض کتبی خواهم فرستاد تا این موضوع پیگیری شود منادی در انتهای سخنان خود گفت من افتخار میکنیم که یکی از ترک زبانان این کشور هستم.

در این تحصن شعارهایی مثل: هارای هارای من تورکم- یاشا یاشا آذربایجان یاشا - از سوی دانشجویان داده می شد.((واحد خبری BDSM ))

تصاویری مربوط به تحصن:










تورک اوغلام

نظرات 5 + ارسال نظر
داود سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 http://shirmard2005.blogsky.com

امیدوارم همیشه اینطور فعال و خبر رسان بمانید.

هادی نیکخواه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 http://hadinik.com

ساقولسون خبرگزاری bdsm

Hamid khan سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:50

dameton garm
!!!!!!!!!!!!!!!!!
.................
,,,,,,,,,,,,,,,,,
***********

ToRk یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:09 http://tork.com

YASHASIN BDSM

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:03

دومتون گرم!!!
آخر خبرنگارید!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد