BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

دانلواد آهنگ ها جدید!!!

چند تا آهنگ...

و آهنگ تیتراژ ارث بابام : ۱. خنده های زورکی    ۲.نرو

چند تا آهنگ درخواستی و جالب :

۱.آهنگ شب های برره با صدای مهران مدیری

۲.آهنگ توف به مرامت عوضی !!!! با صدای حامد هاکان

۳.آهنگ سه شنبه ها با صدای محسن چاووشی

۴.میکس آهنگ خسته شدم سیاوش قمیشی

۵.آهنگ بابام با صدای جواد رضویان که از آهنگ آرش برداشته شده   



بالاخره دانلود آلبوم پیرهن مشکی با صدای رضا صادقی که اولین آلبوم رسمی این خواننده است
۱.پیرهن مشکی  ۲.حرف آخر  ۳.چرا از من گذشتی  ۴.خونه  ۵.بغض ترانه ۶.هنوز عاشقتم  ۷.بخشش  ۸.آشنا  ۹.بابای بارون  ۱۰.سهم ما  ۱۱.تمنا

reza sadeghi-pirhane meshki

پیام بدید...

نظرات 4 + ارسال نظر
سهراب جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 00:30

سلام
آهنگ های جالبی رو انتخاب کردید خیلی ممنون.

هادی بی غم سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:03

با عرض س به همه شما می خواستم بگم این قسمت موزیک
خیلی تو وبلاگ تاثیر داره اگه میشه آهنگهارو بیشتر کنید .



ضمن تشکر از دوست محترمم جناب آقای ................. و تمامی کسانی که در این وبلاگ زحمت به خرج دادن.

هادی سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:26

من از آهنگ تف به روت عوضی خیلی خوشم اومد واقعا شاهکار کرده

من یه آشنا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 17:28

من از آقا محمد و آقا سعید به خاطر کمک به وبلاگم تشکر می نمایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد