BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

.:قشتنگترین جملات دنیا اینجاست:.

سلام دوستان عزیز :

بالاخره بعد از حدود ۱ ماه دوباره وبلاگو آپ کردیم ایندفعه تصمیم گرفتیم قشنگترین جملات دنیا را جمع آوری کنیم البته به کمک شما دوستان خوب شما جملات جالب و زیبای خود را در بخش نظرات این یادداشت بنویسید این جملات میتونه در باره هر چی باشه مثلاْ (زندگی-عشق-کار-و... البته میتونه شعر هم باشه) ما خودمون هم می نویسیم جمله هایی که با اسم BDSM نوشته شده جملاتی هستند که ما از منابع مختلف برای شما دوستان خوب گلچین کردیم پیشنهاد میکنیم حداقل برید جملاتی که دوستان نوشتنو بخونید چون خیلی جالبه!!!


چند تا عکس جالب که با کاراکترها ساخته شدن!!!{حتماَ ببیند}

نظرات 57 + ارسال نظر
BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:19

برای پخته شدن کافیست که هنگام عصبانیت از کوره در نروید.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:19

عشق لذت بخش ترین شکنجه است.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:20

گر برای 1 اشتباه 1000 دلیل بیاوری میشود 1001 اشتباه.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:20

مرگ خواب است ، و خواب فرصتی برای رویاها.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:21

هر کاری با هوس آغاز گردد با افسوس پایان میپذیرد.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:22

ما نمی توانیم دیروز را تغییر دهیم ولی می توانیم فردایمان را با امروز بسازیم.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:22

خداوند برای دشواریهای زندگی سه راه قرار داده است: خنده، خواب و امید.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:23

شکست تنها یک چیز را ثابت می کند: اینکه اراده و قصدمان برای پیروزی کافی نبوده است.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:24

مرگ خواب است ، و خواب فرصتی برای رویاها.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:25

حسادت اولین درس شیطان است به انسان بی خرد

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:26

هیچ کس آنقدرخوشبخت نیست که بفهمد رنج کشیدن چقدر لذت بخش است. -کاترین-

گربه سیاهه یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:29

یه خر بوست کنه بهتر از اینکه یه بوس خرت کنه!!!

---خسته نباشید وبلاگ قشنگی دارید---

محمد یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:43

{زندگی همچون سیبی است...
آن را با پوستش گاز بزنید}

هادی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:57

نردبان این جهان ما و منی است عاقبت این نردبان بشکستنی است.

احمق آن را دان که بالاتر رود استخوانش زودتر خوا هد شکست.


با تشکر از وبلاگ خوبتون

عاشق یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:04

بگویید بر روی گورم بنویسند زندگی را دوست داشت ولی آن را نشناخت. مهر بان بود ولی مهر نورزید در زندگی احساس تنهایی می نمود ولی هر گز دل به کسی نداد و خلاصه بنویسند زنده بودن را برای زندگی و زندگی را برای زنده بودن دوست داشت

با تشکر از وبلاگ خوبتون

سیده یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 http://zenab59.blogsky.com

سلام علیکم ممنونم از حضورتان شاد و سربلند باشید.
التماس دعاااااااااا
یا زهراااااااااا
بدرود

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:13

شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید .

کیم وو چونگ

‌BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:15

اگر کسی ترا آنطور که میخواهی دوست ندارد ، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد .

مارکز

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:16

بهترین راه پیش بینی آینده ، ساختن آن است .

برایان تریس

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:16

زنانیکه می خواهند مرد باشند ، زنانی هستند که نمی دانند زن هستند .

الکساندر دوما

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:17

شانس هرگز کافی نیست .

اندرو متیوس

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:18

قانون احتمالات یادت نره ، بلاخره یک نفر خواهد گفت بله .

آنتونی رابینز

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:18

اگر فکر می کنید که موفق می شوید یا شکست می خورید، در هر دو صورت درست فکر کرده اید .

آنتونی رابینز

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:19

وقتی انسان آرامش را در خود نیابد ، جستجوی آن در جای دیگر کار بیهوده ای است .

لارو شفوکو

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:21

مهم این نیست که در کجای این جهان ایستاده ایم ، مهم این است که در چه راستایی گام بر می داریم .

هولمز

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:22

سعی نکنیم بهتر یا بدنر از دیگران باشیم ، بکوشیم نسبت به خوذمان بهترین باشیم .

مارکوس گداویر

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:23

امروزه به جایی که شما رو علمی بررسی کنند ٬ فله ای متهم میکنند و بعضی ها برعکس.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:24

اگه می خوایید به شما گیر ندن پیله نکنین.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:24

معمولا اشکال این جاست که مشکل جای دیگریست.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:25

اونایی که جز حقیقت چیزی نمی نویسند ٬ چیز زیادی نخواهند نوشت.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:25

امروز که گذشت٬ ولی ببینید چه به روز خودتون آوردین

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:26

چقدر بدبختند کسانی که یک عمر دنبال خوشبختی می گردن.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:27

اونایی که شما رو آدم حساب نمی کنند ٬ ریاضی بلد نیستند.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:28

بعضی ها برای رسیدن به داد شما بیداد می کنند.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 15:23

"کس"ی را میشناختم که رفته رفته "نا کس" شد.

BDSM Group یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 15:24

اگه میخواهیید بند "دلتان" پاره نشود ٬ به هیچ چیز و هیچ کس "دل" نبندین.

داود دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 http://shirmard2005.blogsky.com

لحظه ها را می گذرانیم تا به خوشبختی برسیم غافل از اینکه خوشبختی همین لحظه هایی است که می گذرانیم.

هادی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:15


عشق از جنس نگفته هاست .

عشق از جنس پیدا نشدنیهاست .

عشق از جنس بارونه که تا میای نگاهش کنی میباره .

عشق از جنس خداست که همیشه تکه .

عشق اون لحظه ای عشقه که دیگه نشه ازش نوشت و به زبون آورد .

هادی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:32

اگه تونستید اینا رو تکرار کنید.
دوغ گاز داره گاز دوغ داره
شیش ساعت سر شیشه سازسی بودم
امشب شب سه شنبه ست... فردا شبم سه شنبه ست. این سه سه شب و اون سه سه شب هر سه سه شب سه شنبه ست! .

هادی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:38

مهم مرگ من نبود،

مهم آرزوهایی بود که برای همیشه به گور سپرده شدند.

مهم مرگ من نبود،

مهم چشمانی بود که به امید دیدار تو پلک می زد و حالا باید که بسته می شد.

مهم مرگ من نبود،

مهم قلبی بود که صدای تپش هایش فریاد نام تو بود و اکنون محکوم به ایستادن بود.

مهم مرگ من نبود،

مهم مرگ تو بود که وقتی فرا رسید من نیز برای همیشه و تا ابد مُردم

هادی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:39

باران که بارید به آسمان نگاه کردم؛

گفتم شاید قطره ها برایم پیغامی بیاورند...

ساعت ها آغوشم باز بود...

...

باران که بند آمد دیدم حتی یک قطره باران در دستانم نیست!

نگاه کردم دیدم در تمام مدت چتر بالای سرم بود !!!!!

هادی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:40


شاید فردا تا آسمان رفتم...

آنجا که رسیدم به آسمان خواهم گفت:

در زمین فرشته ای میزید که وسعت قلبش از تو بیشتر است...

شاید هوا فردا بارانی باشد...

فردا حتما باران می بارد...

زیرا آسمان غمگین است...

آسمان به من حسرت می خورد...



... زیرا فردا تو به دیدار من می آیی...

هادی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:42

دیوانهء نگاهت نیستم! اما اگر چشمانم را تنها بگذاری چون شب می شوم، شبی که ابرها مهتابش را دزدیده اند.

دیوانهء لبخندت نیستم! اما اگر نخندی گل عشقی که خودت در قلبم کاشتی و اکنون غنچه کرده است هرگز نخواهد شکفت و همیشه بی بهار خواهد ماند.

دیوانهء صدایت نیستم! اما اگر با من سخن نگویی میان سکوت آنقدر غوطه خواهم خورد تا تمام شعرهایم بی صدا و در مردگی سروده شود.

دیوانه ات نیستم! اما اگر نباشی همه چیز از من خواهد رفت، عشق، احساس، بودن، بهار، زیستن ، زیبایی، همه چیز، همه چیز...

هادی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:43

یک نفر می رسد از راهی دور

دلش از خاطره پر، بی تاب است

که بگوید همه آنها را

به این منتظر دیدارش

یک نفر می رسد و من پر شور

می دوم سوی نگاهش، عاشق

باز تکرار همان خندهء خوش

باز شیرینی آن بوسهء گرم

بی قرارم تا باز کند بقچهء خود

بگشاید آن دفتر پر خاطره اش

و به من باز بگوید با عشق

که دلم تنگ نبود چون تو کنارم بودی

هر لحظه تو در فکر و خیالم بودی

و بگوید باز با لحنی خوش

دل اگر تنگ شود یعنی مرگ

و من آغوش کنم باز به روی دل او

سردی صبرم را گرم از عشق کنم

یک نفر می رسد از راهی دور

در درونش عشقیست

که به من می دهد او با نفسش

او مسافر بود در شهر دلم

ولی ای کاش همین جا می ماند

من دلم تنگ شدست

و همین علت مرگ دلم است


هادی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:46

سال گذشته غم بود و تنهایی

تنهایی بود و تاریکی

تاریکی بود و من

و شاید تاریکی و تو



امسال زیباترین است و روشن ترین برای من

و

برای تو



برای تو که حال عزیزترینی برایم

عاشقانه دوستت دارم


هادی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:46

آدم می تونه گاهی اوقات هم غمگین باشه نه ؟

BDSM Group سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:17

برای آب خنک خوردن احتیاجی به زندان رفتن نیست ٬ فقط در یخچال رو باز کنید.

BDSM Group سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:20

اکثر آدم های متفکر شنا بلد نیستند ٬ چون همیشه در افکارشون غرق هستند.

BDSM Group سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:21

آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون.

BDSM Group سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:23

وقتی کاری از دست شما ساخته نیست٬ به کار دیگه ای دست بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد