BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

سید مجتبی موسوی جان دوستت دارم

 منبع این مطلب :

وبلاگ گروهm.s.d.b

سید مجتبی موسوی جان دوستت دارم

BDSM :البته مجتبی در قلب همه ماست اما شاید یکی هست که ....

به گل گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من خوشگل تر است..."

به پروانه گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من زیبا تر است..."

به شمع گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من سوزان تر است..."

به عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟" گفت: "نگاهی بیش نیستم

بگذار از عشق بگوییم

بگذار تو را تکان دهم، بگذار تو را بچرخانم
دستم را بگیر

تو را به آغازی تازه خواهم برد
به دیدن سرزمین موعود

بگذار دوستت داشته باشم
تو را به آغازی تازه خواهم برد

دوست دار واقعی سید مجتبی موسوی

..........

BDSM:لازم بذکر است تصویری که چندی پیش از مجتبی در این وبلاگ قرار گرفت با رضایت کامل وی بوده

مجتبی و msdb

سلام دوستان:

حالتون خوبه؟

خودتون عکس زیرو ببینید همه چیزو می فهمید-برای دیدن عکس در اندازه بزرگ اینجا کلیک کنید-

کلیک کنید!!!!!!!

.:نظرتون رو درباره این موضوع مهم بگویید:.