BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

BDSM Group

به وبلاگ گروه B.D.S.M خوش آمدید.

یه آهنگ توپ !!! حتماً دانلود کنید!!!

         سلامPostSmile!

دوستان زیادی این آهنگ رو از ما خواسته بودن ما هم تصمیم گرفتیم که این آهنگ بسیار زیبا رو که نگار ۵ ساله خونده برای دانلود تو وبلاگ بزاریم. خدایی خیلی قشنگ خونده اگه دانلود نکنید از دست دادید.

PostSmile!برای دانلود اینجا کلیک کنید!!!PostSmile!

اگه دانلود نشد لینک زیر رو کپی کرده و در صفحه جدیدی وارد نمایید تا دانلود شود.

http://freewebs.com/bdsmgroup/dj%205.mp3


اما یه عکس خیلی عشقولانه!!!

برای دیدن اندازه واقعی تصویر بر روی تصویر کلیک کنید.

PostSmile!عشق LOVEPostSmile!

PostSmile!نظر دادن یادتون نره!!!PostSmile!

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:23

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 19:53

Mehdi Mop یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 13:23

ahange kheily ghashanghi bod

[ بدون نام ] جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:06

آشنا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 17:21 http://khouban.blogfa.com

سلام

آقایون حالا من خودی هستم و چیزی نمی گم ولی وقتی این آدرس رو به کسی می دم و می گم که این وبلاگ مال بچه های گروه کامپیوتره بهم می خندن

چند بار هم به من گفتن که اینا باید خجالت بکشن

یا یه وبلاگ درست و حسابی درست کنن یا اینکه از همه راحت تر برن حذفش کنن

منم فکر می کنم که حذف کنین بهتر باشه

در هر حال این نظر یه عده از بچه های باحال الغدیر(عمران)بود اگه بازم راهنمایی یا چیزی نیاز داشتی به خودم بگو
تعارف نکنی یه وقت!!!!!!!!!!!!!!

خوش باشین در سایه حامد حمید (حق تعالی)

منتظر عکس العملتون هستم


یه چیز دیگه: ازتون خواهش می کنم آبروی گروه کامپیوتر رو اینجوری به باد ندین

دعا می کنم که ایشالا خوب بشین

[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 21:12

خجالت بکش ازساده ترین عشقام سواستفاده میکنین

لیدیا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 22:27

عالی بود ولی خواهشآ ترکها رو مسخره نکنین ممنونم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد